Το blog δέν διεκδικεί δάφνες δημοσιογραφίας ούτε ρεπορτάζ.Απλά αναδημοσιεύει επιλεγμένες ειδήσεις.ΝΙΚΟΣ'68

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ




1ο Παραμύθι : Ο ΑΝΤΕΝΑΟΥΕΡ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΘΑΥΜΑ . Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ξανάφτιαξε την Γερμανία .

2ο Παραμύθι : Οι καπιαλιστικές χώρες πλούτισαν . Οι κομμουνιστικές έμειναν φτωχές .
Δείτε στον επισυναπτομενο χάρτη :


Γερμανία , Αυστρία , Ελλάδα , Ταιβάν , Ν. Κορέα , Ιαπωνία μετά τον πόλεμο γνώρισαν ταχεία ανάπτυξη . Την Γερμανία και την Ιαπωνία θα μπορούσαν οι αμερικανοί να τις ισοπεδώσουν και να μην ξαναδούν άσπρη μέρα .

Τις βοήθησαν όμως για να σχηματίσουν έναν κύκλο γύρω απο τον κομμουνιστικό κόσμο . Μια "βιτρίνα" που να δίνει την εντύπωση οτι ο καπιταλισμός είναι πετυχημένο σύστημα και ο κομμουνισμός αποτυχημένο .

Η Ελλάδα μπρός στην Αλβανία , Βουλγαρία , Σερβία φαινόταν παράδεισος . Η Ταιβάν με την Κίνα . Η Νότιος Κορέα με την Βόρειο Κορέα .

Γιατί η καπιταλιστική Μαδαγασκάρη , το Περού , η Κεντρική Αμερική δεν πλούτισαν αφού ήταν και αυτές καπιταλιστικές ; 

Συμπέρασμα 1 : Τίποτα δεν αποκτήσαμε με την αξία μας . ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ να πλουτίσουμε διότι είμασταν βιτρίνα . Κάποτε η Γερμανία αγόραζε εξαρτήματα ψυγείων απο εμάς . Γιατί δεν αγόραζε απο Χιλή ή απο Αργεντινή ; 
Διότι αυτή την εντολή είχε .
Σήμερα που δεν μας χρειάζονται σαν βιτρίνα βλέπουμε το αληθινό πρόσωπο του καπιταλισμού .

Συμπέρασμα 2 : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΙΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ . Αποκτήσαμε σχετικά φθηνά τα σπίτια και τα αμάξια μας διότι κάποιοι φουκαράδες στα ορυχεία χαλκού της Χιλής δούλευαν με μισθούς Κίνας . Κάποιοι φουκαράδες Σαουδάραβες ακόμη και σήμερα έχουν στο σβέρκο τους το πιο διεφθαμένο καθεστώς του πλανήτη που το στηρίζουν οι αμερικανοί διότι έχει υποσχεθεί να πουλά τον εθνικό πλούτο ( πετρέλαιο ) σε φθηνές τιμές . Αν οι άραβες ήταν ανεξάρτητοι θα κρατούσαν για τον εαυτό τους το πετρέλαιο και θα είχαν για τα επόμενα 1000 χρόνια . Τώρα θα τελειώσει στα επόμενα 30- 40 χρόνια . 
Ακόμη και αυτοί που απέκτησαν σπίτια και αμάξια με τίμια εργασία πρέπει να γνωρίζουν οτι ήταν τίμιοι υπάλληλοι ενός ανέντιμου συστήματος . 
Ειδικά στην Ελλάδα , υπάρχουν κάποιοι που δούλεψαν τίμια αλλά ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΑΝΕΝΤΙΜΑ ( με πολιτικό "μέσον" ) .

ΕΡΩΤΗΣΗ : Η Τουρκία και η Ινδία τί έλαβαν για να συμμετέχουν στην περικύκλωση του κομμουνιστικού κόσμου ; 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Η Τουρκία έλαβε μια Κωνσταντινούπολη καθαρή απο Έλληνες και την Κύπρο . Η Ινδία έλαβε το Κασμίρ που κανονικά θα έπρεπε να το παραδώσει στο Πακιστάν . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου